روانسنجی
اولین سایت تخصصی فارسی تست های روان سنجی ، روان شناسی
خانه
|
مرکز تماس
|
نقشه سایت
|
پرسش و پاسخ
|
وبلاگ
|
Model of the parental involvement process- Instrument
برگردان نام آزمون ها نیازمند بازنگری است
Model of the parental involvement process- Instrument
Hoover-Dempsey and Sandler (1995‚ 1997‚ 2005)
Email:
Kathleen.V.Hoover-Dempsey@Vanderbilt.Edu
http://www.vanderbilt.edu/peabody/family-school/scaledescriptions.html
مدل فرایند مشارکت (درگیری) والدین هوور- دمپسی و ساندلر
ابزارها
Model of the parental involvement process
مدل فرایند مشارکت (درگیری) والدین
Parent and Teacher Questionnaires – study 1
پرسشنامه والدین و معلم- مطالعه یکم
Parent and Teacher Questionnaires – study 2
پرسشنامه والدین و معلم- مطالعه دوم
Parent and Teacher Questionnaires – study 3
پرسشنامه والدین و معلم- مطالعه سوم
Parent and Teacher Questionnaires – study 4
پرسشنامه والدین و معلم- مطالعه چهارم
Parent Involvement Project (PIP) Parent Questionnaire
پرسشنامه والدین
Parent Involvement Project (PIP) Student
Questionnaire پرسشنامه دانش آموزان
Teachers Involving Parents (TIP) Teachers Questionnaire 2002
پرسشنامه معلمان
*** ***********
Decision to Become Involved - Dependent Measure
تصمیم برای مشارکت – اندازه وابسته
Parent Choice of Involvement Activities
2005 انتخاب فعالیت مشارکتی پدر و مادر
Parent Efficacy for Helping the Child Succeed in School
کارآمدی پدر و مادر برای موفقیت کودک در مدرسه
Parent: Thinking About Helping My Child with Homework
اندیشه والدین درباره یاری رسانی به کودک در تکالیف درسی
Parent’s Perceptions of General Invitations for Involvement from the Child
2001 درک والدین از دعوت های عمومی برای مشارکت کودکان
Parent’s Perceptions of General Invitations for Involvement from the School
2003 درک والدین از دعوت های عمومی برای مشارکت در مدرسه
Parent’s Perceptions of Self-Efficacy for Helping the Child Succeed in School
2002 درک والدین از خود- کارآمدی در یاری رساندن به فرزند برای موفقیت در مدرسه
Parent's Role Construction Hypothetical Behaviors
2002 نقش سازنده (ساختاری) والدین در رفتاری فرضی
Parental Encouragement 2005
تشویق در فرزند پروری
Parental Instruction
2005 کاربست آموزش (راهنمایی) توسط والدین
Parental Knowledge and Skills for Involvement
2005 آگاهی ها و مهارتهای فرزندپروری
Parental Modeling
شیوه های فرزند پروری2005
Parental Perceptions of General Invitations for Involvement from the School
2005 ادراک والدین از دعوت عمومی مدرسه برای مشارکت
Parental Perceptions of Specific Child Invitations to Involvement
2005 ادراک پدر و مادر از تقاضای کودکان برای مشارکت
Parental Perceptions of Specific Teacher or School Invitations to Involvement
2005 ادراک پدر و مادر درباره دعوت مدرسه و معلم درباره فرزندشان
Parental Reinforcement
2005 کاربست تقویت توسط والدین
Parental Role Construction for Involvement
(Categorical) سازوکار نقش والدین در مشارکت
Parental Role Construction For Involvement in the Child’s Day-to-day Education
سازو کار نقش پدر و مادر برای مشارکت در آموزش و پرورش روزانه کودک
Parental Time and Energy for Involvement
2005 ادراک پدر و مادر از وقت و انرژی برای فعالیت های مشارکتی
Student Perceptions of Parents’ Implicit Behavior
2005 مقیاس ادراک دانش آموز از رفتار ناآشکار والدین
Student Report of Parent Encouragement
2005 ادراک دانش آموز از رفتار آشکار تشویقی والدین
Student Report of Parent Reinforcement
ادراک دانش آموز از رفتار آشکار تقویتی توسط والدین
Student Report of Parent's Use of Instruction
2005 ادراک دانش آموز از رفتار آشکار آموزشی والدین
Student Self-Report of Academic Self-Efficacy
2005 خود- کار آمدی تحصیلی
Student Self-Report of Intrinsic Motivation to Learn
2005 انگیزش درونی برای یادگیری
Student Self-Report of Self-Regulatory Strategy Use
2005 کاربست راهبرد خودگردانی
Student Self-Report of Social Self-Efficacy for Relating to Teachers
2005 خود- کارآمدی اجتماعی دانش آموز برای ارتباط با معلم
Student: Thinking About My Ho
mework اندیشه کودک درباره تکلیف درسی
Teacher Beliefs about Parent Involvement
Teacher Beliefs about the Importance of Specific Involvement Practices
باورهای معلم درباره اهمیت روش های درگیر شدن (ارتباط) با والدین ویژه هر کودک
Teacher Perceptions of Parent Efficacy for Helping Children Succeed in School
ادراک معلم از کارآمدی والدین
Teacher Report of Invitations to Parental Involvement
گزارش معلم از فراخوان والدین به مشارکت
Teacher Report of Parents’ Involvement
گزارش معلم درباره مشارکت والدین
Teacher Self-Efficacy for Teaching
خود- کارآمدی معلم برای تدریس
Teacher’s Perceptions of General Invitations for Involvement from the School
1996 درک معلمان از دعوت عمومی برای مشارکت در مدرسه
گاه نوشت
آذر 1402
خرداد 1396
اسفند 1395
فروردین 1394
خرداد 1393
فروردین 1393
اسفند 1392
بهمن 1392
آذر 1390
تیر 1390
خرداد 1390
اردیبهشت 1390
اردیبهشت 1390
بهمن 1389
اردیبهشت 1389
اردیبهشت 1389
آبان 1388
شهریور 1388
مرداد 1388
تیر 1388
خرداد 1388
گفتنی ها
قلب یک آدم احمق در دهانش است . اما دهان یک انسان عاقل در قلبش : علی (ع)
.
کلیه حقوق به
آرین آرانی
متعلق است.
روانسنجی
اولین سایت تخصصی فارسی تست های روان سنجی ، روان شناسی