آزمون های دانش آموزی Student A-I

برگردان نام آزمون ها به فارسی نیاز به بازنگری دارد 

  • AAUW Sexual Harassment Survey مطالعه آزار و اذیت جنسی
  • Academic Self-Concept عزت نفس تحصیلی
  • Academic Locus of Control Scale (ALC). Ashton Trice (1985). کانون مهار تحصیلی
  • Academic Performance Rating Scale (APRS). DuPaul et al.‚ 1991. پرسشنامه درجه بندی عملکرد تحصیلی
  • Academic Self-Efficacy Scale مقیاس خود-کارآمدی تحصیلی
  • Achievement Anxiety Test آزمون اضطراب پیشرفت تحصیلی
  • Achievement Effort Rating Scale (SC). Maughan‚ 1968. مقیاس رده بندی تلاش برای پیشرفت
  • Achievement Goal Questionnaire-Revised (AGQ-R). Elliot & Murayama‚ 2008. پرسشنامه اهداف پیشرفت
  • Adolescent or Parent Self-Regulatory Inventory (ASRI). Moilanen‚ K. L. (2007). سیاهه خود ساماندهی والدین یا نو جوانان
  • Adolescent Social Self-Efficacy Scale (S-EFF). Connolly‚ 1989. مقیاس خودکارآمدی اجتماعی نوجوانان
  • Attitudes Toward School نگرش به مدرسه
  • Bullying Participant Behaviors Questionnaire (BPBQ). Demaray‚ et al. 2014. پرسشنامه مشارکت در زورگویی
  • Bullying Prevalence Questionnaire (BPQ). The Peer Relations Questionnaire (PRQ) For Children. Ken Rigby & Phillip Slee‚ 1993. پرسشنامه شیوع قلدری
  • Child and Youth Resilience Measure–28 (CYRM-28). Ungar et al‚ 2008 & (Resilience Research Center‚ 2009). مقیاس های تاب آوری
  • Child Perceived Self-Efficacy Scale. Fertman & Primack‚ 2009. مقیاس ادراک از خودکارآمدی کودکان
  • Classmate Support Subscale خرده مقیاس حمایت همکلاس ها
  • Classroom Anxiety Measure. Richmond‚ Wrench‚ & Gorham‚ 2001. اندازه گیری اضطراب
  • Common Belief Inventory for Student (CBIS). Hooper and Layne‚ 1983. سیاهه باورهای عمومی دانشجویان
  • Condom Self-Efficacy Use Scale (CSEU). Hanna‚ 1999. مقیاس خودکارآمدی  جوانان در کاربرد کاندوم
  • Conflict Behaviour Questionnaire (CBQ). Prinz‚ Foster‚ Kent‚ & O’Leary‚1979; Robin & Foster‚ 1989. پرسشنامه تعارض رفتار
  • Cyberbullying and Online Aggression Survey مطالعه هراس افکنی رایانامه ای و بر خط
  • Cyber-Harassment Student Survey مطالعه دانش آموزی آزار و اذیت رایانامه ای
  • Education Expectations and Aspirations Scale
  • Engagement vs. Disaffection with Learning: Student Report درگیری مسئولانه با بی میلی به یادگیری
  • Evaluation Apprehension Measure. Richmond‚ Wrench & Gorham‚ 2001. (اندازه گیری دلهره از امتحان (ارزشیابی
  • Exploration Inventory
  • Eyberg Child Behavior Inventory (ECBI). Eyberg & Pincus‚ 1980‚ 1999. سیاهه رفتار کودکان آیبرگ
  • Fighting To and From School—NYC Youth Violence Survey
  • Forms of Bullying Scale (FBS). Shaw et al‚ 2013. مقیاس گونه های قلدری
  • Future Aspirations مقیاس جهت گیری آینده
  • Future Outlook Scale. Kielpikowski‚ Magdalena Maria ‚2011. مقیاس دورنمای آینده
  • Gay‚ Lesbian‚ Straight‚ Education Network (GLSEN) همجنس خواهی، همجنس بازی ، دارای هنجار طبیعی جنسی، شبکه آموزش
  • Goal Orientation Scales. VandeWalle‚ 1997. مقیاس های جهت گیری هدف
  • Handling Bullying Questionnaire (HBQ). Rigby‚ 2002‚ 2006. پرسشنامه مدیریت قلدری
  • Homework Problem Checklist (HPC). Anesko et al‚ 1987. چک لیست مشکلات تکلیف خانه
  • Illinois Bully Scale مقیاس زورگویی ایلی نوی
  • Index of Peer Relations (IPR). Hudson‚ 1992. شاخص رابطه با همسالان
  • Interpersonal Support Evaluation List (ISEL) -‎- General Population
  • Interpersonal Support Evaluation List (ISEL)- College Version
  • Interpersonal Support Evaluation List (ISEL)- 12 Items
  • Introducing My Classmates معرفی همکلاس ها
  • Inventory of College Student's Recent Life Experiences ICSRLE
  •    
    خرداد 1396
    اسفند 1395
    آبان 1395
    فروردین 1394
    خرداد 1393
    فروردین 1393
    اسفند 1392
    بهمن 1392
    دی 1390
    آذر 1390
    تیر 1390
    خرداد 1390
    اردیبهشت 1390
    بهمن 1389
    دی 1389
    اردیبهشت 1389
    دی 1388
    آبان 1388
    شهریور 1388
    مرداد 1388
    تیر 1388
    خرداد 1388
       
    سپاس بیکران به حضور دکتر محمد نقی براهنی که وزنه گران قدر و گران سنگ این حوزه بود و هست .
       
    کلیه حقوق به آرین آرانی متعلق است.