روانسنجی
اولین سایت تخصصی فارسی تست های روان سنجی ، روان شناسی
خانه
|
مرکز تماس
|
نقشه سایت
|
پرسش و پاسخ
|
وبلاگ
|
آزمون های معلم، مدرسه Teacher and School
Ashton Efficacy Vignettes
Ashton‚ et al. 1982‚ 1984. نگاره های کارآمدی اشتون
Bandura’s Teacher Efficacy Scale
(BTES). Teacher Efficacy Scale. Bandura‚ 1997 (unpublished). مقیاس کارآمدی معلم بندورا
Bully Index (BI)
. Smith & Hoy‚ 2005. شاخص قلدری
Career Exploration Survey
CHILD BEHAVIOR SCALE
Child Behavior Scale- teacher rating
مقیاس رفتار کودکان – درجه بندی معلم
Classroom Anxiety Measure.
Richmond‚ Wrench‚ & Gorham‚ 2001. اندازه گیری اضطراب کلاس درس
Collective Efficacy Scale (CE-SCALE).
Goddard & Hoy‚ 2003. مقیاس کارآمدی جمعی مدرسه
Collective Teacher Self-Efficacy
مقیاس خود- کارآمدی اجتماعی معلم
Conceptualization of Pupil Control Ideology (PCI).
Willower et al‚ 1967 & Packard‚ 1988 & Hoy ‚ 2001. برداشت از ایدئولوژی مهار دانش آموز
Conners' Teacher Rating Scale – Revised.
Conners‚ 1997. مقیاس درجه بندی بیش فعالی کانر – نسخه معلم
Educator Plateauing Survey
Elementary School Success Profile (ESSP)- For teachers.
Bowen‚ 2005. نیمرخ موفقیت مدرسه ابتدایی نسخه معلم
Enabling School Structure (ESS).
Hoy‚ 2003. مقیاس کنش ورزی مدرسه
Evaluation Apprehension Measure.
Richmond‚ Wrench & Gorham‚ 2001. (اندازه گیری دلهره از امتحان (ارزشیابی
Faculty Change Orientation Scale (FCOS).
Smith & Hoy‚ 2005. مقیاس جهت گیری تغییر در آموزشگاه – کادر آموزشی
Handling Bullying Questionnaire (HBQ
). Rigby‚ 2002‚ 2006. پرسشنامه مدیریت قلدری
Inventory for Creating Parent-Teacher Connections.
Christenson & Sheridan‚ 2001. سیاهه برای ارتباط اولیا و مربیان
Iowa Social Competency Scale- Preschool (ISCS-P) teacher Form
Pease et al.‚ 1979. Adopted by Gehrke 2004. مقیاس شایستگی اجتماعی آیوا- پیش دبستانی
Measuring Affective Learning and Teacher Evaluation.
McCroskey‚ 1994. اندازه گیری عاطفه به یادگیری و ارزشیابی معلم
Omnibus T-Scale. The Faculty Trust Scale.
Hoy and Tschannen-Moran‚ 2003. مقیاس اعتماد دانشکده – کادر آموزشی
Organizational Climate Description for Elementary Schools
(OCDQ-RE). Hoy et al.‚ 1991. جو سازمانی مدرسه ابتدایی
Organizational Climate Description for Middle Schools (OCDQ-RM).
Hoy & Sabo‚ 1998. جو سازمانی مدرسه راهنمایی
Organizational Climate Description for Secondary Schools (OCDQ-RS).
Hoy et al‚ 1991. جو سازمانی دبیرستان
Organizational Climate Index (OCI).
Hoy‚ 2003. شاخص جو سازمانی مدرسه
Organizational Health Inventory for Elementary Schools
(OHI-E). Hoy & Woolfolk‚ 1993. پرسشنامه سلامت سازمانی مدارس ابتدایی
Organizational Health Inventory for Middle Schools
(OHI-M). Hoy et al‚ 1998. پرسشنامه سلامت سازمانی مدرسه راهنمایی
Organizational Health Inventory for Secondary Schools
(OHI-S). Hoy et al‚ 1991‚ 1997. پرسشنامه سلامت سازمانی دبیرستان
Organizational Justice Scale
(OJS). Hoy et al‚ 2004. مقیاس عدالت سازمانی
Patterns of Adaptive Learning Scales (PALS) – Teacher.
Midgley et al. 1998 & revised version Midgley et al. 2000. مقیاس های الگوی یادگیری سازگار
Power Measures.
Richmond‚ & McCroskey‚ 2001. اندازه گیری قدرت
Professionalism Index (P-Index).
McMahon & Hoy‚ 2009. شاخص تخصص گرایی
Prosocial Behaviors of Children
Qualityquality of classroom and school climate
Reactive-Proactive Aggression-Teacher
Responsibility for Student Achievement Questionnaire
(RSA).Guskey‚ 1981‚ 1982‚ 1988. پاسخگویی برای پیشرفت دانش آموزان
School Academic Optimism Scale
(SAOS). Hoy. 2005. خوش بینی علمی مدرسه
School Achievement Motivation Rating Scale
مقیاس درجه بندی انگیزش تحصیلی – نسخه معلم
School Adaptation Scale
. Alexander‚ Entwistle‚ and Dauber‚1993. مقیاس سازگاری با مدرسه
School Effectiveness Index
(SEI). Hoy‚ 2009. شاخص کارایی مدرسه
School Mindfulness Scale (M-Scale).
Hoy & Gage‚ 2003. مقیاس اندیشه ورزی مدرسه
School Organizational Citizenship Behavior Scale
(OCBS). DiPaola & Hoy‚ 2004. مقیاس رفتار شهروندی سازمانی مدرسه
School Quality Satisfaction Survey.
Suba‚ K. (1997). مطالعه رضایت از کیفیت مدرسه
School Safety Problems
مسائل ایمنی مدرسه
School-Level Environment Questionnaire
School-Level Environment Questionnaire
- 80 items
Science Teaching Efficacy Belief Instrument
(STEBI). Riggs and Enochs (1990). ابزار باور کارآمدی تدریس علوم
Self-Control Rating Scale (SCRS).
Kendall and Wilcox‚ 1979. مقیاس درجه بندی خود مهاری
Sense of Safety
Social Competence- Teacher
- 10 Items صلاحیت اجتماعی
Social Competence- Teacher
- 25 Items صلاحیت اجتماعی
Social skills rating system (SSRS)
– Children‚ Teacher and Parent version سامانه درجه بندی مهارت های اجتماعی نسخه کودکان، معلم و والدین
Spence preschool Anxiety Scale
(Teacher Version) مقیاس اضطراب کودکان پیش دبستانی اسپنس – نسخه معلم
Strengths and Difficulties Questionnaire
(SDQ) – teachers پرسشنامه توانائي ها و مشكلات – نسخه معلم
Student Trust Scales (STS).
Adams and Forsyth‚ 2004. مقیاس های اعتماد دانش آموزان
Student-Teacher Relationship Scale (STR).
Pianta‚ 2001. مقیاس رابطه معلم - شاگرد
Teacher Academic Optimism: Elementary Teacher
(TAOS-E). Beard & Hoy. 2009. خوش بینی علمی آموزگار ابتدایی
Teacher Academic Optimism: Secondary Teacher
(TAOS-S). Hoy‚ Wu‚ Fahy. 2009. خوش بینی علمی دبیر راهنمایی
Teacher Apprehension Test.
Richmond.‚ Wrench‚ & Gorham‚ 2001. دلهره از معلم
Teacher Beliefs about Parent Involvement
باورهای معلم درباره مشارکت والدین
Teacher Beliefs about the Importance of Specific Involvement Practices
باورهای معلم درباره اهمیت روش های درگیر شدن (ارتباط) با والدین ویژه هر کودک
Teacher Burnout Scale.
Richmond.‚ Wrench‚ & Gorham‚ 2001. مقیاس فرسودگی شغلی معلم
Teacher Communication Behavior Questionnaire (TCBQ).
She & Fisher‚ 2000‚ 2002. پرسشنامه رفتار ارتباطی معلم
Teacher Efficacy
Gibson & Dembo‚ 1984. مقیاس کارآمدی معلم
Teacher Self-Efficacy
مقیاس خود- کارآمدی معلم
Teacher Efficacy Scale -Short Form
. Hoy‚ W.K. & Woolfolk‚ A.E. (1993). مقیاس کوتاه کارآمدی معلم
Teacher Irrational Belief Scale (TIBS)
. Bernard and Joyce (1984) & Bernard‚ 1988& 1990. مقیاس باورهای غیر منطقی معلم
Teacher Locus of Control
(TLC). Rose and Medway (1981). کانون مهار معلم
Teacher Motivation and Job Satisfaction Survey
. Mertler‚ 2001. بررسی انگیزه و رضایت شغلی معلم
Teacher Perceptions of Parent Efficacy for Helping Children Succeed in School
ادراک معلم از کارآمدی والدین
Teacher Report of Invitations to Parental Involvement
گزارش معلم از فراخوان والدین به مشارکت
Teacher Report of Parents’ Involvement
گزارش معلم درباره مشارکت والدین
Teacher Self-Efficacy for Teaching
خود- کارآمدی معلم برای تدریس
Teacher’s Perceptions of General Invitations for Involvement from the School
1996 درک معلمان از دعوت عمومی برای مشارکت در مدرسه
Teachers Involving Parents (TIP) Teachers Questionnaire
2002 پرسشنامه معلمان
Teachers’ Sense of Efficacy Scale
(TSES). Ohio State Teacher Efficacy Scale (OSTES). Tschannen-Moran and Woolfolk Hoy (2001). مقیاس احساس معلم ها از خودکارآمدی
Test (Evaluation) Anxiety. Evaluation Apprehension Measure.
Richmond .‚ Wrench‚ & Gorham‚ 2001. اندازه گیری دلهره ارزشیابی
The Hope Scale
The Teaching Confidence Scale
OSU Teaching Confidence Scale. Anita Woolfolk Hoy‚ 2008. اعتماد به نفس در آموزش
Webb Efficacy Scale
گاه نوشت
آذر 1402
خرداد 1396
اسفند 1395
فروردین 1394
خرداد 1393
فروردین 1393
اسفند 1392
بهمن 1392
آذر 1390
تیر 1390
خرداد 1390
اردیبهشت 1390
اردیبهشت 1390
بهمن 1389
اردیبهشت 1389
اردیبهشت 1389
آبان 1388
شهریور 1388
مرداد 1388
تیر 1388
خرداد 1388
گفتنی ها
سپاس بیکران حضور دکتر
حسن پاشا شریفی
، که مرد تجربه ، علم و عمل است .
.
کلیه حقوق به
آرین آرانی
متعلق است.
روانسنجی
اولین سایت تخصصی فارسی تست های روان سنجی ، روان شناسی